29. maj 2020

KIRKEN ÅBNER

Har du også talt dagene til vi kan ses igen? På søndag den 31. maj kl. 11.00 slår vi dørene op til fysisk kirke. Det kommer til at foregå i kælderen, hvor vi normalt har pop-up community café. Vi er i fuld gang med grundig rengøring, opsætning af stole, scene, lys med mere, så vi er klar til at byde dig velkommen på søndag.

KOM I GOD TID
Det er vigtigt at komme i god tid på søndag. Der er klare guidelines fra kirkeministeriet om afstand og antal personer som må være til stede, som vi overholder. Det betyder at der er begrænset pladser i kælderen. Derfor har vi arrangeret overflow rooms i andre dele af kirken, så ingen bliver afvist ved døren! Det vil føles anderledes end vi er vant til og serviceteamet vil sikre at vi bliver hjulpet godt til rette. Men vi vil føle os hjemme igen, når vi som fællesskab lovsynger sammen.

HVEM SKAL BLIVE HJEMME?
Vi fortsætter med live streaming, så alle der ikke kan være fysisk tilstede kan deltage i gudstjenesten online. Hvis du er syg og har symptomer på luftvejsinfektion, så beder vi dig om at blive hjemme. Det samme gælder dem af os, som er i en særlig risikogruppe, når det gælder Covid19. Er du i tvivl – se mere HER FRA SUNDHEDSSTYRELSEN.