27. aug 2020

Endelig kan vi komme tilbage i kultursalen!

Det er over 5 måneder siden vi sidst var inde i Kultursalen. Men på søndag den 30. august er den endelig klar til at blive taget i brug igen. Glæd dig til en festgudstjeneste, hvor der blandt andet er frikirkelig konfirmationsfejring!

Alt inventar er blevet rengjort og renset. Udstyr er blevet repareret og installeret; Og i denne uge bliver alt testet og gennemprøvet.
”Vi har været taknemmelig for at være i kælderen mens udbedringen af Kultursalen stod på, men det bliver alligevel godt at komme op i frisk luft igen,” siger Marianne Riis.

Vi overholder Kirkeministeriets retningslinjer.
Vi får stadig behov for overflow lokaler, da salen maksimalt kan rumme ca. 275 siddende personer, for at efterleve kirkeministeriets retningslinjer.

Et af disse overflow lokaler (gul og grøn sal) er særligt tiltænkt personer, som er i risikogruppen i forhold til Covid19.
Her vil der ikke blive sunget i lokalet, og der vil maksimalt være 45 personer til stede; alle med god afstand til hinanden. Gul og grøn sal ligger tæt på indgang 15, så det er let og enkelt at gå til og fra lokalet uden at skulle bevæge sig gennem en stor menneskemængde.

Livestream på facebook forsætter.
Alle gudstjenester vil også fremover blive livestreamet på både KKR og Facebook, så vi imødekommer de behov, som forskellige personer har i vores menighed.

Børnekirken KATSJ er tilbage med fuldt program for børn i alle aldre. Så tag gerne hele familien med til gudstjeneste.