26. maj 2021

Tillykke til Friends and Family

Onsdag den 19. maj fejrede Friends and Family* 4 års fødselsdag. Familierne var inviteret til lagkage, fest, leg, hygge og aftensmad. Det summede med snak, latter og fællesskab rundt om bordene. Friends and Family startede oprindeligt med onsdagssamlinger med mad, foredrag og fællesskab. Siden har der udviklet sig mange vigtige knopskydninger såsom lektiecafé, udflugter, gåture og meget mere.
Som menighed er det både berigende og dybt meningsfyldt med et familienetværk. En kæmpe tak skal lyde til Peter Mikkelsen og Tina Brask for deres trofaste og smittende hjerte i deres engagement!

*Friends and family er kirkens familienetværk for voksne og børn, der har brug for et fristed i hverdagen med inspiration, støtte og hjælp til at møde hverdagens udfordringer og problemer. Se mere her.