26. jun 2017

Room for all

Sommerprogrammet i kirken er fra den 25. juni til den 13. august under titlen ’Room for all’ – plads til alle!
Som kirke ønsker vi at der skal være plads til alle; både dem som har været i kirken i mange år og gæster, som kommer for første gang. Om man er barn eller ældre, dansk eller tilflytter! Kirken er et sted med plads til alle.
Det kan kun ske, når vi alle i kirken åbner vores hjerter og bliver nysgerrige på vores medmennesker.
Prædikerne hen over sommeren kommer til at handle om, hvordan vi oplever livsforvandling, når vi møder Jesus; og hvordan han også  forvandler vores syn på vores medmennesker.
Gudstjenesterne bliver lidt kortere end vi plejer, for at give plads til fællesskab bagefter. Her vil vi gerne byde på en lille let servering og hygge.

Søndagene i Room for all:

Hver søndag er der KATSJ (børnekirken) – sommer edition. Det betyder at der er et program for børnene, så de kan føle sig set og velkommen i kirke.
Hver søndag sørger POX United (kirke for unge) for hæng-ud-hygge for alle unge. Spil, leg og fællesskab.

Den 25. juni:
SUPER SUNDAY kl. 10.30 med dåb. Taler: Mikael Laursen.
Efter gudstjenesten er der fælles BBQ i Nørrebroparken.
Medbring kød, tæpper og godt humør – så sørger vi for resten

Den 2. juli
Gudstjeneste 10.30 (DK), 13.30 (UK), 16.30 (Fillipinsk)
Taler: Michael Vijaykumar, Indisk præst med en fortid som voldelig, skrupelløs fascist, indtil Gud mødte ham og hans liv tog en helt anden drejning.

Den 9. juli
Fælles gudstjeneste kl. 16.30 (DK+UK) OBS! Tidspunkt!
Taler: Marianne Riis
Vi laver stort sammenskudsgilde efter gudstjenesten – så medbring en ret til fællesbordet!

Den 16. juli
Taler: Thomas Skov Laugesen

Den 23. juli:
Taler: Thomas Christensen

Den 30. juli:
SUPER SUNDAY kl. 10.30
Taler: Thomas Christensen
BBQ i gården efter gudstjenesten

Den 6. august:
Taler: Esther Rugholm

Den 13. august:
Taler: Esther Rugholm
Let servering efter gudstjenesten

Onsdagene i Room for all:
Alle onsdage er der åbent i Friends Community Kitchen kl. 18.30 hvor alle er velkommen til mad, hygge og fællesskab.
Café Kant slår dørene op, så kom glad!