25. nov 2018

Sam Michaelsen bliver ny ledende præst i Pinsekirken Esbjerg

Sam Michaelsen bliver ny ledende præst i Pinsekirken Esbjerg fra sommeren 2019
Kirken i Kulturcenteret ønsker Sam et kæmpe tillykke med hans nye tjeneste som ledende præst i Esbjerg!
Sam Michaelsen har tjent som præst i kirken de sidste fire år. Hans forkyndelse er stærk og inspirerende, og hans interesse for det enkelte menneske gør ham til en meget værdsat person i menigheden. Der er ingen tvivl om, at vi kommer til at savne Sam i hverdagen i kirken.
Selvom Sam først starter officielt i Esbjerg fra sommeren 2019, ønsker vi at sikre ham en så god overgang for familien som muligt. Derfor har vi sammen med Sam aftalt, at vi frigør ham så meget som muligt i foråret, for at give Sam og hans kone Josephine en god mulighed til at forberede overgangen til tjenesten i Esbjerg, som naturligt også involverer flytning, skoleskift, jobskifte m.m.
Vi står tilbage med en stor taknemlighed for Sam og Josephine, og vi er stolte over, at vi kan levere  så stærkt et par til Danmarks femte største by.
Vi beder om Guds rige velsignelse over det næste kapitel af deres liv. Vi er sikre på, at vi beholder en varm og åben kontakt til Sam og Josephine i mange år frem..