25. maj 2015

25 års jubilæum

I denne måned er det 25 år siden, at Jarle og Merete Tangstad blev indsat som ledende præstepar i Kirken i Kulturcenteret. Det vil vi gerne fejre på SUPER SUNDAY den 31. maj kl. 10.30. Der vil være overraskelser og fejring. Derudover er der masser af sang og musik ved SUPER SUNDAY band under ledelse af Joanita Zachariassen og prædiken ved Mikael Laursen.

Efter gudstjenesten inviteres alle gudstjenestedeltagere til reception i kirkens foyer. Vi ser frem til en farverig formiddag, hvor alle kirkens afdelinger er samlet til en fælles festgudstjeneste.

Overvejer du dåb? Så er det nu du har muligheden!

Til SUPER SUNDAY den 28. juni kl. 10.30 er det sæsonens sidste dåbs gudstjeneste. For at blive døbt i Kirken i Kulturcenteret skal man gennemføre undervisningen ”Opdag dåb”.

På søndag den 31. maj har vi den næste ”Opdag dåb” undervisning kl. 13.00. Se mere nedenfor.

SUPER SUNDAY undervisning

Kl. 13.00 samme søndag den 31. maj er der undervisning. Det er rettet mod alle, der ønsker undervisning om dåb, indsigt i hvad kirken står for eller skal have træning til at blive gruppeleder eller gruppelederassistent. Det foregår i klasserne ”Opdag dåb”, ”Opdag kirke” og ”LIFEgroup training”

Tilmelding kan ske på dagen eller til menighedskontor@kulturcenter.dk