24. sep 2020

Menighedsmøde

Vigtig information! Menighedsmødet i dag er rykket frem til kl. 12.25
I går blev KFUM-spejdernes årsmøde lukket af politiet som følge af et forsigtighedsprincip i forhold til forebyggelse af Corona-pandemien.
Årsagen var at man nu skal undgå at mange mennesker bevæger sig rundt mellem hinanden, og …”at deltagere i al væsentlighed sidder ned på faste pladser med retning mod en scene, biograflærred, bane eller lignende” Du kan læse mere her: (https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2020/1393)

Det betyder for os, at vi desværre må aflyse den planlagte fællesspisning i Community Café i dag mellem gudstjenesten og menighedsmødet.
I stedet rykkes menighedsmødet frem til kl. 12.25, så det starter i direkte forlængelse af gudstjenesten.

__________________________________________________________________________________________
Kære menighed,

På søndag har vi menighedsmøde om det kommende generationsskifte. Her vil Menighedsrådet lægge en køreplan for generationsskiftet for Kirken i Kulturcenteret frem for menigheden. Der vil være mulighed for at få perspektiv, stille spørgsmål og vigtigst af alt, stå sammen som menighed i bøn om Guds ledelse & velsignelse af processen. For som menighed har vi brug for Guds ledelse og velsignelse over generationsskifte, så vi kan se endnu flere bølger af mennesker, som opleve livsforvandling og vi sammen kan vokse i liv og tjeneste.

Menighedmødet finder sted 27.9. kl. 13.30 i Kultursalen på Drejervej.
Der vil ligeledes være mulighed for at deltage via Zoom på dette link:
www.kirkenikulturcenteret.dk/menighedsmøde

Fejring af Jarle & Meretes 30 år som Senior Pastorpar er - grundet Covid19 restriktioner - udskudt til 8.11.2020. Noter dagen og glæd jer!