22. maj 2015

Pinsefest d. 24 maj

24. maj fejrer vi Pinsefest i Kirken i Kulturcenteret. (NB - ingen aftensmøde)

Pinsedag fejres ved at sætte fokus på Helligåndens kraft, gaver og vejledning. Vi vil sætte ekstra fokus på fejring af Den tredje person i Guddommen nemlig Helligånden.

Vi har inviteret Jørgen Christensen til at tale på den danske Gudstjeneste kl. 10.30.

Jørgen Christensen har været Præst og Forstander i flere pinsekirker rundt omkring i landet. Han har fortalt evangeliet med en smittende glæde og entusiasme som har ført mange mennesker til tro på den treenige Gud! Jørgen Christensen har talt i mange kirker i Skandinavien og rundt omkring i verden. Bl.a. i Sydamerika! Hans åndelige styrke i Helligåndens kraft har gennem hans forkyndelse og betjening manifesteret sig i menneskers helbredelse til både Ånd, Sjæl og Legeme.

Ledende præst Jarle Tangstad udtaler:  "Vi vil på dagen sætte fokus på Helligåndens kraft, gaver og vejledning. " Hvis du har en længsel efter at opleve mere af Guds kraft, så kom og vær med denne Pinsedag. Bliv udfordret, opmuntret og inspireret til at leve et aktivt kristenliv.

Der tolkes til engelsk.