21. jun 2017

“Room for All” Super Sunday BBQ

BBQ Party
Søndag d. 25 efter SUPER SUNDAY holder vi en kæmpe grillfest i Nørrebro parken. Vi sørger for grill, salater, masser af hygge og aktiviteter til børnene. Husk selv at medbringe tæpper, kød og vand/sodavand!
Vi glæder os til at se dig og have en hyggelig eftermiddag sammen!

Dato: Sunday, 25. Juni 2017
Tid: 13:30 - 15:30
Sted: Nørrebroparken, Stefansgade 28-39, 2200, København N (Grillen vil være at finde, under den store pavillion i den sydlige ende af parken, ved siden af Hellebækgade og Jagtvej)
Hvad skal du have med?: Kød til eget forbrug og sodavand
Bonus: sæbebobler og ansigtsmaling for børn (der er et stort legeområde for børn, lidt nord for pavillionen)
Kom og nyd en dag under solen med hele familien fra Kirken i kulturcenteret

(ENGLISH VERSION)

BBQ Party
Sunday, June 25th after the SUPER SUNDAY, we are having a huge barbecue party in the Nørrebro park - We provide barbecue, lots of fun and activities for the children. Just remember to bring meat and beverage!
We are looking forward to seeing you and having a nice afternoon together!

Date: Sunday, June 25th, 2017
Time: 1:30-3:30pm
Location: Nørrebroparken, Stefansgade 28-39, 2200, København N
(The BBQ will be hosted in the large, covered pavilion at the south end of the park, next to Hellebækgade and Jagtvej)
What do you need to bring?: Your own meat
Bonus: Bubbles and Facepainting for kids (there is also a large play area for the kids just north of the pavilion)
Come enjoy a day in the sun with the whole family from Kirken i kulturcenteret!