18. aug 2016

Frikirkelig konfirmationshold 2016/2017

Så er det snart tid til at starte op med dette års frikirkelig konfirmationshold. Går du i 7. eller 8. Klasse, er dette et perfekt tilbud til dig. Frikirkelig konfirmation er en pendant til den traditionelle konfirmation. Vi konfirmerer ikke barnedåben, men du får gennem undervisningen en masse spændende og brugbar viden om biblen, og du får mulighed for at gå på opdagelse i og tage stilling til den kristne tro.

Frikirkelig konfirmationsholdet starter op søndag d. 11. september og kører derefter den første og tredje søndag i måneden.  Vi mødes om søndagen under gudstjenesten fra kl. 10.30 til 12.00, hvor vi får halvanden times undervisning med plads til debat, spørgsmål og masser af sjov og hygge. Forløbet afsluttes med en kæmpe festgudstjeneste, hvor hele kirken og din familie og venner er med til at velsigne dig.

Datoer:
Opstart søndag d. 11. september kl 10.30-12.00
Derefter den 1. & 3. søndag i måneden.
Festgudstjeneste:  Søndag d. 21. maj 2017

For tilmelding eller mere info, kontakt Benjamin Birk Uhrenholdt:
Benjamin.uhrenholdt@kulturcenter.dk