08. jan 2021

ONLINE KIRKE

I en tid hvor vi ikke kan være fysisk sammen, så ønsker vi særligt at sætte fokus på de ting, hvor vi kan have fællesskab sammen som kirkefamilie.

Livsgrupper
Vi har livsgrupper, hvor vi samles online. En livsgruppe er en gruppe af mennesker, der mødes ca. 1 gang om ugen for at dele liv og tro sammen. Hvis du ikke er med i en livsgruppe, vil vi på det varmeste anbefale dig at tilmelde dig en og afprøve dette fællesskab.
Læs mere her

Online gudstjeneste
Vi har online gudstjenster, hvor vi sammen vil tilbede Jesus rundt omkring i vores hjem. Det starter allerede klokken 10:50 og selve gudstjenesten starter klokken 11:00 - smid gerne en kommentar så vi kan hilse på dig.
Link til online gudstjeneste på Youtube

Link til online gudstjeneste på facebook

Online Community Café
Umiddelbart efter gudstjenesten inviterer vi alle til at være med til digital ”kirkekaffe” i vores Online Community Café. I en tid, hvor vi ikke kan være fysisk sammen med hinanden, er dette en fantastisk mulighed for at mødes med andre fra kirken og snakke om alt fra dagens prædiken til hvad der ellers sker i dit liv. Klik på linket for at få mulighed for at sidde ved et digitalt bord sammen med andre fra kirken. Der er borde for de unge og der er borde på dansk, spansk, engelsk og Thai. Caféen er åben i en halv time efter gudstjenesten er slut. Vi ses til online og hyggeligt fællesskab med hinanden!

Online bøn
Morgenandagt | 8 - 8.30
Tirsdag, onsdag og torsdag kan du starte dagen med en kort andagt, bøn og fællesskab med andre fra kirken. Vi snakker sammen, styrker troen, bryder isolation og ensomhed. Dagene startes med en kort andagt af en præst og bagefter er der mulighed for både fælles og individuel bøn.
Hver tirsdag, onsdag og torsdag klokken 8-8.30 via dette zoom link

Onsdagsbøn | 19 - 20
Hver onsdag mødes vi for at bede sammen. Det gør vi, fordi vi gerne vil se Guds vilje blive realiseret og for at hans nåde, beskyttelse, godhed og alle hans velsignelser må fylde menigheden - din tilstedeværelse gør en kæmpe forskel! Selve mødet vil bestå af bøn og lovsang, med størst fokus på bøn.
Hver onsdag klokken 19-20 via dette zoom link