Onsdage kl 18.00 - 20.00

BLAZE - Café

Her er mulighed for at være med og invitere til en hyggelig aften i skønne omgivelser med dejlige venner og ledere, hvor der er rig mulighed for godt fællesskab, gode snakke, spil, pool, bordfodbold, bordtennis, slikbiks, hygge og meget mere. Derudover har vi livsgrupper hver anden gang, hvor man er delt op i faste drenge- og pigegrupper efter klassetrin, hvor vi snakker om, hvordan det går (fokus på trivsel).

BLAZE er et fællesskab for teenagere. Vi mødes onsdage kl. 18-20 og søndage kl. 10.45-13 på Drejervej 17, 2400 København NV. Vi holder til i Azusa i Kirken i Kulturcenteret og er også en del af kirken. BLAZE er en del TRIBE, som er kirkens teenage- og ungdomsarbejde, som består af tre aldersgrupper: BLAZE (5.-8. klasse), RADIANT (9. kl-19 år) og ACT (20+).

BLAZE er en kristen teenageklub, som tror på Jesus. Det er ikke noget krav, at du skal være kristen for at være med, vi vil elske at bruge tid med dig uanset. Så hvis du går i 5.-8. klasse, så skal du føle dig mere end velkommen, og så er det gratis at gå til BLAZE.
Lederne i BLAZE arbejder frivilligt med at lave teenagearbejde, og det siger en del om, hvor meget de brænder for at være sammen med teenagere.