Hver fredag i LIGE uger fra 19:30 - 22:00

ACT

Følg med på ACTs facebookside eller på deres instagram for at være opdateret på alle informationer vedrørende deres begivenheder.

ACT ER ET FÆLLESSKAB FOR ALLE KØBENHAVNS UNGE SOM ER 20+. VI MØDES FREDAGE I LIGE UGER KL. 19 OG HVER SØNDAG KL. 10.45. ACT ER EN DEL AF TRIBE, SOM ER VORES TEENAGE- OG UNGDOMSARBEJDE I KIRKEN I KULTURCENTERET BESTÅENDE AF TRE ALDERSGRUPPER: BLAZE (5.-8. KLASSE), RADIANT (9. KL-19 ÅR) OG ACT (20+).

FREDAGE
ACT Service
Består af to elementer: Gudstjeneste og café. Her vil du opleve fællesskab med Gud og andre unge.
Kl. 19 åbner dørene og kl. 19:30 starter vores Service (gudstjenesten), som består af masser af fed musik – lovsang - som udtrykker vores tanker og bønner til Gud samt en inspirerende og relevant prædiken.
Efter vores Service åbner cafeen op og sætter rammen for en hyggelig fredag aften med en masse godt fællesskab. Menukortet byder på diverse kolde og varme drikke samt lækre snacks som kager og nachos mv.

SØNDAGE
Hver søndag mødes vi til gudstjenesten kl. 10.45. Efter gudstjenesten går vi sammen ned til kirkens Community Café, hvor der bliver serveret mad, som man kan købe og nyde det i det hyggelige fællesskab blandt de unge.

LIFE GROUPS
Life Groups er fællesskab i mindre grupper, som mødes og deler tro og liv. En gruppeaften afholdes oftest hos en vært fra hver gruppe, som åbner sit hjem og inviterer til hygge, kaffe og bøn samt et oplæg, der leder til en god snak. Grupperne er åbne fællesskaber - og glæder sig til at byde dig velkommen.
Vores Life Groups mødes i ulige uger på de forskellige dage alt afhængig af gruppen.