Hver søndag kl 10:00 til 10:45

Shape - Life track

Dette kursus kører kun på engelsk i oktober, november og desember (27/10, 3/11, 10/11, 17/11, 24/11, 1/12)

Kirken i Kulturcenteret glæder sig over at præsentere S.H.A.P.E
Undervisningen tilbyder værktøjer til dig som ønsker at gå på opdagelse i Guds unikke formål for dit liv her og nu. Samtidig arbejder du med at finde modet til at leve drømmen ud.
Formålet med undervisningen er at hjælpe den enkelte til at opdage sine unikke gaver og talenter og til at få indsigt i, hvordan man kan udvikle sig i livet og  investere i den lokale kirke.
Vi tager udgangspunkt i bogen S.H.A.P.E. af Eric Rees. Rees kigger på hvordan vores åndelig gaver , passioner , evner, personlighed og erfaringer alt sammen er med til at bidrage til vores unikke formål her og nu.
Tracket vil have elementer af undervisning, personlig reflektion og facilitering af processen. Vi glæder os til at begynde på rejsen med dig!

Underviser:
Gitte Ejbye Pedersen

Om underviser:
Gitte er CEO af Bureauet CPH, som arbejder med at finde rette person, til rette sted, i rette tid. Samtidig, i kernen af hendes hjerte er der et ønske om at se næste generation brænde igennem  i deres drømme for livet.