INDSAMLING TIL KULTURSALEN

På grund af sidste uges brand (læs om brand her), står vi overfor et omfattende renoveringsarbejde i Kultursalen. Du kan hjælpe praktisk og økonomisk i forhold til Kultursalen.

Samtidig står vi i en situation, hvor vi netop har fået mulighed for at genåbne kirken efter Corona-nedlukning i de sidste otte uger. Vi glæder os til at mødes igen og være SAMMEN i det fysiske rum, samtidig med, at vi fortsætter med at sende online gudstjenester til alle, der ikke har mulighed for at møde op. Vi sigter efter at åbne kirken for fysisk fællesskab igen søndag den 31. maj - dette er dog IKKE en garanteret åbning - for at det overhovedet skal kunne lade sig gøre, er vi nødt til at tænke kreativt i forhold til resten af bygningen.
Vores mål er at samle 250.000 kroner ind til sådan en genhusning af menigheden indtil Kultursalen er klar til brug. I søndags samlede vi de første 50.000 ind i forbindelse med gudstjenesten; hvilken ære at være en del af en generøs og engageret kirke! Vi fortsætter indsamlingen online både her på vores hjemmeside og i forbindelse med gudstjenesterne online om søndagen. Vi ved at Gud har alt under kontrol og at vi sammen kommer stærkere ud af denne udfordring. Gud bygger sin kirke på menneskers offervilje og hans mirakler - og når vi igen kan samles i Kultursalen, så er det til hans ære!

Du kan hjælpe på følgende måder:

Økonomisk bidrag til indsamlingen:
MobilePay: 70090 (skriv KULTURSALEN)
Kreditkort
Overførsel via netbank(Nykredit Bank):
regnr.: 5475
kontonr.: 0002011756

Jeg vil gerne hjælpe praktisk!