Søndag 02. jun 11:00

Wilfredo Gomez besøger Kirken i Kulturcenteret

På søndag d. 2. juni har vi privilegiet af at have besøg af Wilfredo Gomez i Kirken i Kulturcenteret.

Wilfredo er en tidligere gangster og bandemedlem af en af de største bander i USA. Han blev sat i fængsel for sin kriminalitet og sendt tilbage til El Salvador, hvorefter han blev engageret i bandelivet igen og endnu engang sat i fængsel. Han fik tuberkulose og var døende, da en kristen kom til fængslet og fortalte om Jesus og ved den lejlighed tilbød at bede for ham. Her blev Wilfredo mirakuløst helbredt og hans liv tog en drejning, hvor han gik fra sit bandeliv til livet med Jesus. Han var med til at 1400 indsatte også fandt Jesus, og nu er han præst i en kirke som en fri mand, hvor han er ved at hjælpe en by ved at skabe håb til folk som sidder fast i synd og kriminalitet.

For mere information om Wilfredos liv, kan man se en DR-dokumentar omkring ham: https://www.dr.dk/tv/se/horisont/horisont-dr1/horisont-2018-09-11

Vi ses i kirken søndag d. 2 juni kl. 11!