Søndag 31. mar 11:00

Taler: Sharon Stone
Søndag den 31. Marts
Gudstjeneste kl 11.00

Vi har som kirke været velsignet af at have Sharon Stone besøg i Kirken i Kulturcenteret. Hver gang har hun talt korrigerende, retningsbestemmende og opmuntrende ord fra Gud ind i både kirker og enkeltpersoners liv. Hendes undervisning er bibel funderet, spændende og relevant for vor tid.

Vi har gudstjeneste hver søndag kl. 11.00 i Kultursalen. Hver søndag formiddag mødes menighedens forskellige genrationer og kulturer til gudstjeneste. Gudstjenesten starter kl. 11.00 og samler ca. 700 mennesker.
En gudstjeneste består af en prædiken, bøn, sang og musik. Gudstjenesten er på danske og engelsk og oversættelse til Thai og Spansk via headsets.
Vi ønsker også, at kirkens fællesskab skal være mere end bare en gudstjeneste. Derfor inviterer vi alle til at blive og spise frokost nede i vores Community Café. Udvalgte søndage vi