Søndag 17. mar 11:00

Taler: Jarle Tangstad
Søndag den 17. Marts
Gudstjeneste kl 11.00

I marts måned kan du være vidne til nogle inspirerende og livsforvandlende fortællinger. Vi har nemlig spurgt fem personer om at dele en af de mest barske og udfordrende oplevelser i deres liv. Hver søndag møder vi en ny person, hvis fortælling vil være omdrejningspunktet for søndagens prædiken.

Vi har gudstjeneste hver søndag kl. 11.00 i Kultursalen. Hver søndag formiddag mødes menighedens forskellige genrationer og kulturer til gudstjeneste. Gudstjenesten starter kl. 11.00 og samler ca. 600 mennesker. En gudstjeneste består af en prædiken, bøn, sang og musik. Gudstjenesten er på danske og engelsk og oversættelse til Thai og Spansk via headsets.

Vi ønsker også, at kirkens fællesskab skal være mere end bare en gudstjeneste. Derfor inviterer vi alle til at blive og spise frokost nede i vores Community Café. Udvalgte søndage vil der også være mulighed for at deltage i forskellige aktiviteter efter gudstjenesten.