Kirkelejr 24

Vi skal på kirkelejr i d. 24.- 26. maj 2024 på Gulbrannagården i Sverige.
Du inviteres til Kirkecamp 2024 - 3 dage med god tid til kirkefælleskabet, få nogle særlige oplevelser sammen i bøn, lovsang og Guds Ord, men også spækket med sjove aktiviteter og max feriestemning i den smukke svenske natur.

Kirkecamp er en pause og afbræk fra hverdagen og et frisk pust ind i dit åndelige liv. Al forplejning, opvask og rengøring er inkluderet i prisen og rammerne inviterer til afslapning og opladning, mens der er god tid til at opleve relationerne blomstre på kryds og tværs af aldersgrupper, kulturelle forskelle og forskellige livsstadier i vores kirke. Hvis Jesus brugte cirka 8 timer om dagen, 7 dage om ugen i 3 år med sine disciple, så svarer det cirka til 8000 timer. Uafbrudt relation og læring, venskab og udrustning til mission.

Tid til fordybelse og hygge. De spiste sammen, gik ture sammen og havde dybe lange snakke. Alt sammen et fundament for Guds riges manifestation iblandt dem. Mange af os længes efter den slags relationer, åndelig fornyelse, tegn og undere men der er simpelthen brug for mere end de 2-3 timer vi har på en søndag.
Helt praktisk bor vi i hytter, sovesale, hotelværelser, campingvogne, telte og sommerhuse, og med en kæmpe portion tålmodighed og nysgerrighed får vi lov, at komme tættere på hinanden og Jesus. Her hygger vi rundt om bål, snobrød og pølser, spiller paddel, får et lækkert dyp i havet, ser hinanden med morgenhår til morgenmad i kantinen, børnene leger frit på legepladsen og nyder Guds smukke natur i det fri. Vi får mulighed for at spørge ind til hinandens historier og dykke ned i vores fælles vision og mission for når vi skal tilbage til København og det kald, Gud har for os som kirke og hver især. Det bliver ikke det samme uden dig og vi vil så gerne have så mange med som muligt. Du er så hjerteligt velkommen til Kirkecamp 2024.

Ankomst fra kl. 16:00. Der vil være grillpølser i tidsrummet kl. 17.30-19.30.

Stedet ligger ved havet, kun to timers kørsel fra København. Der er hytter, værelser, spisesal, hvor de også laver mad til os, et kapel og store skønne fællesarealer. Lejren er for alle generationer, og der vil være aktiviteter for voksne, unge, teenagere, seniorer og børn. Mere praktisk information såsom pakkeliste og program sendes op til lejrstart.

Alle priser er ALL INCLUSIVE. Det vil sige, at du ikke skal have penge op af lommen, så snart du er på lejren. Det betyder også, at vi ikke kommer til at skulle lave mad selv eller stå ude i køkkenet og vaske op.

--------------------------------------------------------------------

Du har også mulighed for at støtte til et wildcard, for dem som ikke måtte have økonomisk råderum til at være med. Du kan vælge at støtte 100 kr. og det antal 100 kr. du ønsker at støtte, tilvælger du til højre for. Eks.: 100 kr. af 5 antal = 500 kr. i støtte.

Hvis du vil spare penge på din tilmelding for en 8-11 årig eller som 12-30 årig, så er der vigtig info ved tilmelding nedenunder: Ved nogle aldersgrupper, står der “medlem”. Det betyder at være medlem i vores børne-, teenage- og ungdomsforening. For børn 8-11 år, så er det som medlem af Katsj og teenagere og unge 12-30 år, er det som medlem af TRIBE.

For at få blive medlem og dermed opnå en billigere pris på lejren, skal du melde dig ind i Katsj eller TRIBE via dette Via dette link.

Det koster 100 kr. at blive medlem, og prisen for lejren som medlem er 200 kr. billigere, så der er penge at spare + at det giver vores børne-, teenage- og ungdomsarbejde nogle midler at lave kirke for børn og unge for. Du udfylder linket med dine kontaktoplysninger, under ‘Bynavn’ vælger du ‘København’, og under ‘Lokalforening’ vælger du Katsj (8-11 år) eller Tribe (12-30 år).

Teenagere i aldersgruppen 12-15 år / 5. klasse-9. klasse (BLAZE) overnatter sammen på en stor sovesal, som bliver deres eget teenageområde på kirkelejren.

Vi glæder os til at vi skal på lejr sammen.

INFO OM BOOKING Når i tilmelder jer kirkelejeren, så vær opmærksom på at der er forskellige børne og ungdoms priser, alt efter om man er medlem eller ikke medlem af KATSJ, TRIBE og ung mosaik. Alle priser er inkl. overnatning og forplejning undtagen dagsbillet, det er kun forplejning. Hvis man vælger hotel, skal man kun vælge hotellet da den pris er inkluderet med Gullbrandergårdens forplejning, så man booker det værelse man ønsker og det er til det antal der står på billetten.

Enkelt værelse - 1 person

Dobbeltværelse - 2 personer

Familie værelse - 4 personer 2 voksne og 2 børn alder 0-11 år

Familie værelse- 4 personer 2 voksne og 2 børn alder børn 12-17 år.