Gudstjeneste

Vi har gudstjeneste hver søndag kl. 11.00 i Kultursalen. Hver søndag formiddag mødes menighedens forskellige genrationer og kulturer til gudstjeneste. Gudstjenesten starter kl. 11.00 og samler ca. 700 mennesker. En gudstjeneste består af en prædiken, bøn, sang og musik. Gudstjenesten er på danske og engelsk og oversættelse til Thai og Spansk via headsets.

Vi ønsker også, at kirkens fællesskab skal være mere end bare en gudstjeneste. Derfor inviterer vi alle til at blive og spise frokost nede i vores Community Café. Udvalgte søndage vil der også være mulighed for at deltage i forskellige aktiviteter efter gudstjenesten.

FØRSTE GANG DU ER TIL GUDSTJENESTE?

Så vil vi gerne give dig en særlig velkomst. Henvend dig i vores velkomstcenter. Det er en særlig stand i kirkens foyer, hvor vi vil stå klar til at tage imod dig.

Køge afdeling

Kl. 10.30 er der også dansk gudstjeneste i Køge - http://koegefrikirke.dk/

Filipinsk gudstjeneste

Kl. 16.30 Er der gudstjeneste i den Filipinske kirke - gudstjenesten er på engelsk.