30. jun 2018

Café Kant

Det har længe været vores drøm at få renoveret cafeen, så den kan være med til at åbne vores hus endnu mere op til lokalområdet og vores faste brugere. På grund af andre mere presserende renoveringer og opgraderinger i bygningen er vi aldrig nået hertil. Nu er nogen af menighedens medlemmer gået sammen for at realisere kirkens drøm. Derfor vil Cafeen være lukket sommeren over, mens der renoveres og arbejdes, så caféen kan åbne med nye, spændende og opgraderede rammer.  Helt konkret ønsker vi at drive en kaffebar der er åben hver dag, mens der bagerst i lokalerne vil være selskabslokaler til events og fester.
Vi vender tilbage senere med information om åbningsdatoen, i mellemtiden kan man skrive til cafe@kulturcenter.dk ved spørgsmål