29. jun 2015

Sommercamp 2015

Selvom det kan være svært at tro det, er sommeren lige om hjørnet. Flere af os har allerede planlagt, hvad sommerferien skal indeholde. Og for mange af os er en uge på Sommercamp i Mariager en god tradition for en rigtig sommer, eller også skal det prøves af for første gang;)

Gå allerede i dag ind og registrer din tilmelding på www.sommercamp.dk

Københavnergade og hele din kirke-familie glæder sig til, at vi skal være sammen en uge med kanon undervisning, super lovsang med masser af Guds nærvær, gamle/nye venner, koncerter, smuk natur, grill, kagebord, flere små camps for alle aldre i en stor camp og en bunke andet…Det kan kun blive godt.

Husk at du i online-tilmeldingen skal tilvælge Københavnergaden. For at være sikret plads der, skal du være tilmeldt Sommercamp senest onsdag den 1. juli 2015.

Husk at det er værd at like Sommercamp på Facebook, så du får løbende opdateringer om campen, indslag fra gæstetalere eller nyttig praktisk information. Besøg os på Facebook ”Sommercamp Københavnergaden”

Hvis du ikke har mulighed for at være med så bliver alle møder fra Sommercamp sendt direkte. Husk at alle i Danmark kan se kristent på deres tv med en tv-boks. Invitér familie og venner til at se med. Se mere på www.kkr.dk

– Vi ses til en spændende og indholdsrig ferie med formål!