20. aug 2015

Sommeren 2015

Når vi kigger tilbage, på sommeren, står vi i taknemlighed over at vi som kirke har kunnet samles, have fælleskab og at der har været mange frivillige med til at gøre denne sommer helt særlig. Tak til alle som har været med både som gæst og som frivillig.

’Room for all’

Room for all – Har været kirkens fælles tema. Vi har haft et fælles fokus på at vi er en kirke med plads til alle. Dette er kommet til udtryk i at vi har spist samme efter gudstjenesten. Vi har haft ’biblen på bordet’ hver onsdag aften hvor mange forskellige mennesker er kommet og har oplevet fællesskab og fået god undervisning ud fra søndagens tema. Vi har haft grill arrangement for hele kirken og de unge har i løbet af sommeren haft mange forskellige sociale arrangementer.

’City of Hope’

Børnekirken KATSJ har kunnet byde velkommen til mange børn og nye familier i løbet af sommeren. Med fælleskab og kreativitet i centrum har børnene kunnet oplevet en kirke i børnehøjde.
Da 'Håbets By' blev udstillet søndag d. 26. juli i Københavns Kulturcenter kunne tilskuerne tydligt se børns inspiration og refleksioner, og børnene kunne mærke glæden og stoltheden over det de havde bygget.