17. dec 2014

Tilbageblik på 3. søndag i advent

I søndags kunne vi som kirke fejre 3. søndag i advent med endnu en runde #APPRECIATION.
Denne gang var fokus på værdsættelse af det store arbejde, der gøres for familier i asylcentrene.
Vi kunne sammen værdsætte medarbejdere fra asylcentrene og Røde Kors og overraske dem med gaver til de asylansøgere, som for tiden sidder i Ellebæk fængslet. Desuden var der et glad tilbageblik på lørdagens julefest for kvinder og børn fra fire forskellige asylcentre i Københavnsområdet – se tilbageblik nedenfor.
Hope Now fik overrakt en check på 50.000 kroner – indsamlet på dette års Forvandling.
Alt sammen på grund af Kvinde til Kvindes engagement med Merete Tangstad i spidsen!
Der var værdsættelse over hele linjen. Tro omsat i handling - som én sagde ’Dét er kirke!’

Se videoen fra julefesten for kvinder og børn fra asylcentrene - den bliver man glad af.