13. jan 2018

Nye medarbejdere i Kirken i Kulturcenteret

Nick Hansen
Vi er begejstrede over at præsentere Nick Hansen som ny pastor og leder med ansvar for opfølgning og inkludering af gæster og nye medlemmer i kirken. Det være sig fysisk som virtuelt. Med Nick på denne post er målet, at være endnu mere inkluderende i forhold til nye personer i kirken, så vi kan leve vores værdier om relevant service og engageret fællesskab fuldt ud!  ”At få lov til at være i det fantastiske team og fortsætte udviklingen af kirkens vidstrakte arbejde, er noget jeg ser meget frem til. Jeg er sikker på at den alsidige baggrund jeg kommer med, vil være med til at løfte kirken både åndeligt og organisatorisk”, udtaler Nick.
Nick blev ansat i KKR- TV og flyttede fra Ålborg til København i foråret 2017 med sin kone og deres to børn. De har siden været trofaste medlemmer i kirken. Nu er tiden inde til at udvide hans tjenesteområde.
Nick har en meget bred uddannelse og erfaring med sig. Blandt andet en kandidat i samfundsfag samt arbejdet som præst i Ålborg Menighedscenter.
Vi er overbevist om, at med Nick har kirken fået et rigtig godt match i forhold til præsteteam og opgave!

Stephanie Lund
Stephanie Lund har i lidt over et år arbejdet som koordinator i forhold til kirkens gudstjenester i samarbejde med Marianne Riis.
Stephanie har en stor ledelseskapacitet på dette område og hjertet på rette sted; derfor blev hun i slutningen af 2017 udfordret til at tage mere ansvar i forhold til gudstjenesterne og blive gudstjenestepastor. Det betyder at Stephanie har ansvar for planlægning, udvikling og gennemførelse af gudstjenesterne i kirken i samarbejde med det øvrige præsteteam. Vi er taknemmelige for at have fået en person med Stephanies begavelse på denne post og ser det som en Guds gave.
Selv siger Stephanie: “Jeg er begejstret over vores gudstjenester! De giver plads til at sætte al vores hverdags-travlhed på pause og i stedet opleve Jesus med en mangfoldig gruppe mennesker. Jeg er ydmyg og beæret over at tjene som leder for gudstjenesterne, og vil fortsat finde kreative og gribende måder at dele evangeliet på; og introducere Jesus til endnu flere mennesker.” Stephanie flyttede til Danmark for to år siden fra Washington. Hun er med Lasse og sammen har parret to børn.

Både Nick Hansen og Stephanie Lund bliver præsenteret og velsignet på gudstjenesterne den 4. februar 2017

Esther Rugholm
Esther Rugholm, netværkspastor i Kirken i Kulturcenteret, har været sygemeldt med arbejdsrelateret stress siden juli måned. Hun startede på arbejde igen på nedsat tid pr. 1. November. Det er her vigtigt at understrege, at Esther endnu ikke er tilbage i sin funktion som netværkspastor. Tak for jeres forbøn for Esther!
Forespørgsler vedr. grupper og netværk kan stiles til Annika Rugholm på annika.rugholm@kulturcenter.dk eller Jojie Teruel på jojie.rochelle@kulturcenter.dk