05. apr 2015

FESTLIG VISIONS SUPER SUNDAY

Den 26. april kl 10:30 er der SUPER SUNDAY OG ÅRSMØDE FOR HELE MENIGHEDEN. En gudstjeneste hvor alle kirkens afdelinger er sammen i en fejring ud over det sædvanlige. Denne dag er det kirkens visionsdag, hvor både gudstjeneste, boder i kælderen, årsmøde og ”Byens største kagebord” går op i en højere enhed med fokus på vores vision og livsproces i kirken.

Markedsstemning i kælderen
På gudstjenesten vil kirkens vision blive præsenteret på en måde, som ikke er set før: Både kreativt og interaktivt. Derefter bliver kælderen åbnet, hvor alle kirkens afdelinger og aktiviteter er vist frem. Kirkens mange frivillige vil have boder udover hele kælderen og fortælle om, hvilken forskel de gør. Mens du kigger, kan du enten købe mad i foodcourten eller nyde din madpakke ved et af bordene.

Årsmøde og kæmpe kagebord
Kl. 13:45 vil dørene blive åbnet til årsmøde for hele menigheden i de nye Azusa faciliteter i kælderen. Her er mulighed for at høre om året der gik, økonomi og det kommende år. Der er børnepasning under årsmødet.
Kl. 14:30 åbnes ”byens største kagebord”. Nyd kagerne, kaffen og fællesskabet ovenpå en dag med masser af indtryk.

Hvordan kan du være med?
Vil du tage en kage med til ”byens største kagebord”? Send en email til Benjamin på benjamin.rugholm@kulturcenter.dk eller ring/sms til 28409500.

Vel mødt til en festlig visions SUPER SUNDAY