ACT - UNGE

Act er kirkens fællesskab for unge mennesker i København. Act er en del af Tribe, som er kirken teenage- og ungdomsarbejde bestående af tre aldersgrupper: BLAZE (5.-8. kl.), Radiant (9. kl.-19 år) og Act (20+).

ACT SERVICE
Den sidste søndag i måneden er der Act Service, som er vores aftensgudstjeneste kl. 19. Der vil være 1 times gudstjeneste med lovsang og prædiken og 1 times café med fællesskab og hygge.

SØNDAGE
Hver søndag mødes vi til gudstjenesten kl. 10.30. Efter gudstjenesten ønsker vi at skabe mulighed for fællesskab, hvor vi sidder sammen, drikker en kop kaffe sammen som unge i foyeren og efterfølgende laver noget socialt som at tage ud at spise frokost sammen eller gå en tur i en nærliggende park.

LIVSGRUPPER

Udover vores søndage og gudstjenester er der mulighed for at være med i en livsgruppe. Livsgrupper er fællesskab i mindre grupper, hvor vi mødes og deler tro og liv. En gruppeaften afholdes oftest hos en vært fra hver gruppe, som åbner sit hjem og inviterer til hygge, kaffe og bøn samt et oplæg, der leder til en god snak. Hvis du gerne vil tilmelde dig i livsgruppe skriv da til Tim Chapman på: tim@kulturcenter.dk

BLIV EN DEL AF VORES FACEBOOKGRUPPE HER

Følg os: FACEBOOK | INSTAGRAM